January 26, 2010 Hobi Kami Di Rumah Sewa Dan Apa Itu 'FUCKFACE'?

Kenape la aku xdpt nk tdo ari ni???mungkin sbb ptg td aku tido lame kuwt. Smpi kn bdk2 houzmate aku kate aku baru bangkit dari kematian. Mane x nye, sblm diorg g klas kul 2.30 aku tdo smpi diorg balik klas kul 6.30 dan smpat lepak kt Roadside Burger pn aku bru bgn.....hahahhahahahha.......

Utk post hari ni disebabkan aku masih tidak dpt memejamkan mate aku ni, aku mahu bercerita ttg hobi kami di rumah sewa iaitu bermain kad. Bleh dikatekan hari2 kami men kad pabila ade mase lapang. Yg membuatkan kami semakin gian utk bermain kad hanyalah utk mengetahui siape yg bakal mendapat gelaran FUCK FACE. Gelaran fuckface ini diperkenalkan oleh ex-houzmate kami yg dikenali sbgi Cat. Gelaran fuckface ini akn dipegang oleh siape2 yg kalah dlm kiraan 5kali kalah. Dan sesiape yg kalah 5kali akn mendapat fuck kt depan muke die. Itulah die fuckface.

Boleh dikatekan setiap hari aku, pian, laici dan jono akn bermain kad. Sampai sanggup save setiap game yg kami maen dalam komputer sebagai penanda utk next game. Setakat hari ni, aku mendahului carta fuckface dgn 4kali fuckface. Total nye 20kali kalah. Rekod ini bukanlah menunjukkan aku seorang loser akn tetapi nasib jek tuh. Kad aku xbusuk gile plak. Cmne nk menang kn? Cube tuan2 dan puan2 pikir....hahahhahahha......Akn tetapi inilah the best game all times yg sy bleh ckp kepada penggiat seni bermain kad.

Sesiape yg belom mencube lg game FUCKFACE ini, silalah cube dan save game anda utk memastikan game ini lebih menarik dan berkualiti dan juge layak mendapat anugerah kualiti utk penggiat seni bermain kad kebangsaan. Salam 1kad oleh saye.
Digg it StumbleUpon del.icio.us

2 Komen Pedas:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint