January 22, 2010 SuperPian ialah 1st Houzmate Aku Kt Arau



Kepada sesiape yg tidak mengenali beliau memang silap besar lah anda sume. Kerana beliau adelah SuperHero penyelamat dunia. Anda memang betol tidak pernah mendengar name beliau? Sekali lg sy cakap, memang silap besar anda tidak mengenali beliau. Beliau adalah SuperPian penyelamat planet kite.

Hahahahahaah......gurau2......Aku hanye ingin memperkenalkan bahawa die ni adalah houzmate aku yg pertame pabila aku smpi di ARAUstralia. Hahahaha....adakah anda mahu berkongsi ttg antare2 dialog2 awal pertemuan kami sebagai houzmate?

Pian seorang pemuda bertubuh agak besar baru kuar dr kedai runcit bawah rumah kami. Die trus placing kn diri nye itu di atas moto. Sambil ternampak aku baru kuar dr kereta membawa barang hendak menaiki rumah kedai yg turut disewanye. Die pn bertanya kpd aku....

Pian: Abg macho, duk rumah ni ke??
Aku : Haah, knpe ko sibok??
Pian: Mane ade sibok??tgh free ni xde wt ape2 pn.
Aku : Pungkoq ang la. Tuan rumah bgtau aku ko bdk HR kn??
Pian: Ye bang.Hardstyle Republic. Abg kos ape?
Aku : Abg Bismark(marketing society kt uitm arau) plak....hahhahahahha(gelak jahat smbl korek idung)
Pian: OoO....
Aku : Dulu study mne?
Pian: Dulu study atas meja. Selalu nye atas lantai la....
Aku : OoO....dulu ade pegi skolah jgk la??
Pian: Abg ni bodo ke ape?Msti r pegi skolah kalu x mcm mane nk msk U
Aku : Xdpt msk u msk r K
Pian: K tu ape?
Aku : K tu kolej la...awt ang ni lembab sgt
Pian: Hahahahahah(terase semakin mesra)
Aku : Ok r...aku naek dulu...nk antar brg....setiap bende yg terbit dr mulut ko sume aku xcaye......hahhahahha......
Pian: Ok chow....jmpe nxt week......

Itulah antara dialog yg aku ingt+buatan org=sumenye palsu belake....tp lebey kurang r tuh....hahahahhahah.......Tapi Pian ttp SuperHero yg sentiase memakai baju Superman nye. Itulah SuperPian houzmate permate aku di ARAUstralia ni. Tamat
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 Komen Pedas:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint