January 20, 2010 Mukadimah

Bersyukur kita kepada Tuhan kerana dgn izinNya, tercetus lah satu blog yg akan mengegar dunia blog <-------ayat metafora. Di sini sy hendak mengucapkan kate malu-maluan serta terima kasih sy kepada insan2 yg menyokong saya supaya menjadi blogger. Terima kasih yg tidak terhingga kepada Laici serta Pian, kerana dengan bantuan dan semangat yg diberikan maka tercetus lah blog ini.

Sy bukan lah penulis ataupn writter. Sy hanyalah insan biasa yg ingin berkarya utk memajukan industri penulisan tanah air. Hari ini perasmian blog sy telah dilancarkan oleh YB tokey Skrin Beso. Beliau juga seorang motivator yg sgt hebat. Beliau juga turut menyumbang idea tentang bagaimana utk sy utk bersaing secara sihat walafiat.

Katanye lg care yg terbaek utk bersaing secare sihat walafiat ialah dgn tidak menutup periuk nasi org bahkan sedekahkan lg senduk nasi kepada mereka supaye mereka boleh menyedok nasi. Jadi saya mahu bersaing dgn sentiasa sihat dan xmao jatuh skt ketika memblogkan diri di sini. Btol ke falsafah ni??aku pn konpius??

Memetik kata Pian(2009) 'kite yg wat die bukan die yg wat kite', ini menambahkan lg kekuatan saya untuk menceburkan diri di dalam bidang blog ini. Jadi dgn semangat yg berkobar2 sy mentercetuskan diri sy didalam dunia blog ini. Sekian, terima kasih.
Digg it StumbleUpon del.icio.us

5 Komen Pedas:

rahmat said...

hidup yb skrin besar.. haha.

Koje said...

hidop yb....yb kacak bergaya keunggulan.....hahahhaha

Encik Toruk said...

haha. idola ak slamanya

Encik Toruk said...

ntah bile aku ckp pasal idola ni...

Koje said...

idola bkn IKON ke???

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint