October 17, 2010 dapat AWARD dowh...

Terima kasih kepada Dolly Molly kerana memberi sy award ini.....



1. write 5 interesting facts about the person who give u the award!
::suka hello kitty::
::mengidamkan toyota caldina::
::suka karok::
::suka men fesbuk::
::suka update blog::

2. write 10 interesting facts about yourself n your hobby..
::gila fesbuk::
::gila futsal::
::gila bola::
::gila skype::
::gila tdo::
::gila susah tdo malam::
::gila karok::
::gila kan kau::
::gila-gila::
::xgila sgt la::

dan award ni aku bg kt org slalu komen kt blog aku iaitu kepada ms.juliet tersayang, superlaici, pian..
mulekan nak bagi kt sitiaby dan ciklala tp anda dah dpt award ni kn?? so no need la....dan tidak lupe juge kepada remy maximus....anda juga dpt award nih....wlupn lu xpnh komen kt blog gua....gua kasi jek kt lu..


Digg it StumbleUpon del.icio.us

8 Komen Pedas:

kamuS said...

onemanyey!!!yeay!!!!dapat lagi~
tq koje..
xsyg hg!!!

Cik Atul said...

hahaha. tq2. segan plak byk komen kt sini. ^_^

jap, blh bg bape org ni?

dilla molly said...

hehehe...caldina yg paling betoi..hahahhah

Koje said...

kamus: mne ade aku bg kt hg....dilla dh bg dh ler....kehekhkehk

Koje said...

yayang: welkem....its ok....bleh bg seberapa byk yg boleh.....selagi byk n rajin brop komen kt blog u...

Koje said...

dolly: mcm sume jek btol...kehkekhkeh

Remy 10 said...

ok.sbb lu da bgi award.wa komen la.haha.thnx a lot 4 da award.

Koje said...

wa bg award kt lu bru lu nk komen kt blog wa...wakakkaa

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint