September 27, 2010 Surat Rayuan Tidak Di Bar

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ijazah Sarjana Muda Pengajian Perniagaan Kepujian (XXXXXX)

2009XXXXXX

UiTM Perlis

Kepada,

XXXXXXXXXXX

Pensyarah XXXXXXXX

UiTM Perlis. 23 SEPTEMBER 2010

Tuan,

Penjelasan Tentang Tidak Hadir ke Kelas dan Mengapa Saya tidak perlu di BAR.

Merujuk perkara di atas, saya ingin memberi penjelasan tentang ketidak hadiran saya di kelas pada 4 hari secara berturut-turut iaitu pada tarikh 27.8, 30.8, 2.9 dan 23.9. Saya hanya mempunyai MC pada tarikh 23.9. pada tarikh-tarikh lain saya tidak dapat hadir ke kelas tuan disebabkan bangun lewat, masalah ketiadaan air dan masalah pengangkutan. Saya juga mengaku ketidak hadiran saya ke kelas encik dipengaruhi masalah disiplin saya sendiri dan saya memohon maaf atas tindakan saya itu.

2. Saya berharap pihak tuan tidak BAR saya daripada mengambil peperiksaan akhir bagi subjek tuan. Ini disebabkan saya ingin menghabiskan pelan pengajian saya dalam tempoh yang ditetapkan. Saya mengaku kesalahan dari saya kerana tidak hadir ke kelas tuan. Saya berjanji akan hadir ke kelas tuan sehingga akhir semester. Saya juga sanggup menerima apa juga tindakan daripada pihak tuan selain daripada di BAR dari peperiksaan. Saya tidak mahu menangguhkan pembelajaran saya kerana masalah ini. Dan yang paling penting saya tidak mahu menghampkan harapan kedua orang tua saya. Kos pembelajaran saya juga akan meningkat jika saya extend satu semester untuk mengambil subjek ini kembali. Saya juga khuatir tidak dapat menumpukan perhatian jika extend pada semester hadapan. Ini disebabkan rakan-rakan lain telah menamatkan pembelajaran sedangkan saya tidak.

3. Saya harap pihak tuan mempertimbangkan rayuan saya dan memberi peluang kepada saya untuk mengambil peperiksaan akhir. Pertimbangan tuan amatlah saya hargai. Sekian terima kasih.


Yang benar,


------------------------------------------

XXXXXXXXXXXXXX

2009XXXXXX

BBA(Hons) XXXXXXX


Hahahahaha....ni surat rayuan yang aku rembat dr pendrive budak umah aku. Ayat penuh keinsafan. Ikhlas mengaku kesalahan. Hahahahaha....kalau aku lecturer dia ni aku gelak dulu pastu sumpah aku xbar dia. Hahahaha.......

Digg it StumbleUpon del.icio.us

19 Komen Pedas:

Zaid said...

Macam aku kenal si penulis surat ini. Muhuahahahahaha!!!

kAmuS said...

giler r..pandai dak tu tulis surat~
ayat dia best r..
klo aku kna bar class pakwan aku nk copy surat ni gak r..mesti pakwan ksian pnya!!

ms. juliet said...

hahaha. gile jujur. bagus budak ni. confirm tak kene bar. jujur itu penting. pesan kat beliau, lain kali jangan buat lagi. hahaha.

shua said...

haha..zaid punye kerr.touching skjap..nk copy bley!=)

Koje said...

zaid: hahaha...diam2 suda...jgn habaq sapa....

Koje said...

kamus: eh....ape lak xbleh...copy jek...mmg surat klu dibace mmg super duper kesian....hhahahha

Koje said...

ms.juliet: mmg jujur....lecturer pon konpem kesian la....^_^

Koje said...

shua: haaa...yg sebtolnye bkn zaid pnye....hahhahaha....ade la org laen tu...kahakhaka

ms. juliet said...

hahaha. mmg kesian pon. surat beliau tu sangat comel kot. ^_^

Koje said...

ms.juliet: cmne surat leh comel plak??

ms. juliet said...

boleh je. hahaha. :)

Koje said...

mane boleh comel....xcomel la (jeles)

ms. juliet said...

hahaha. tapi tak boleh lawan kecomelan awak la. :)

Koje said...

hahahaha...tu yg sy nk dgr....kahkahkahkah

ms. juliet said...

eh, boleh dgr ea? saye taip je. hahaha. ;p

Koje said...

eh....lalalala~~

ms. juliet said...

hahahahaha. ;p

Koje said...

hahaha jgk...

Sarah Ros said...

Apa jadi lepas bagi surat tu kat lecturer??? Apa tindakan yang dikenakan???

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint