September 26, 2010 Wasiat

Wasiat ini aku karangkan adalah kerana aku dah lama xbuat karangan. Ini adalah kerana aku khuatir yang aku berdepan dengan kesukaran untuk menghadapi assignment yg berbakul-bakul jumlahnya. Disini juga aku mahu memberitahu wasiat aku jika apa-apa yang terjadi kepada aku ketika membuat assignment yang berbakul-bakul tu.

1) BHF 2340 aku atau lebih dikenali sebagai Ducati 46 kaler biru purple bercapkan Nitro 120 kuasa lembu tu aku turunkan kepada housemate aku budak sport rec Halim dan Pakkus untuk ke kelas. Kerana aku kesian tengok korg pegi kelas naik basikal tiap2 hari. Motor itu juga untuk mengembalikan semangat korg untuk ke kelas supaya tidak di bar lecturer korg.

2) Notebook Acer yg berProcessorkan 2.13 GHz, berRamkan 2Gb, berHardDiskan 160Gb yang menjadi peneman di kala waktu sangap, mereng, sutun, senteng, yontol, senget, perasaan lobak merah dan sebagainya (Laici, 2010) ini aku turunkan kepada Lan kaki rayau di taman umah aku iaitu Taman Seri Wang nih. Ini adalah kerana supaya beri komitmen kepada beliau untuk menceburi bidang2 hartanah melalui internet. Ini untuk memastikan sebuah kompleks beli-belah dapat dibuka di Taman Seri Wang pada satu masa nanti.

3) Broadband Celcom bermodem kan modem CSL dengan kelajuan 3.6 Mbps (aku maen bantai jek) aku turunkan housemate dan satu kos yang juga mirip JB (Justin Bieber) iaitu Rayme. Jangan marah naa Rayme nnt kena jual. Jangan lupa bayar bil bulanan RM68 tau.

4) Handphone canggih aku Sony Ericsson z530i ni yang cukup canggih tanpa 3g juga mempunyai ciri canggih yang lain seperti kamera VGA, kepala flip handphone yang dh longgar, airbrush cover (calar-balar) kepada superhero terkenal iaitu superlaici. Aku tengok ko macam xcukup handphone jek nk melayan si Panda tu. Dengan sume jenis line ko nak sauk. Celcom 3+1 plan, celcom Upac, Hotlink Maxis lg. Lepas ni dapat phone aku beli Digi plak tau.

5) Tidak lupa juga kepada Pian Mahlup. Ko amek la sume baju aku tuh. Jadikan ini sebagai batu loncatan supaya satu hari nanti ko boleh pakai baju aku. Aku tau ko boleh. Dan kepada Bert Eskeleto, ko amek la external Harddisk 120Gb aku tuh.

Barangkali ketika anda membaca wasiat ni, aku sudah tiada lagi disini. Kemungkinan besar aku dah offline untuk menyambung membuat assignment aku yang berbakul-bakul tu. Ini bakal memudaratkan aku. Hahahaha....Tapi aku rasa aku mampu menyiapkan nya dengan tanpa setitis darah pun yang akan menyentuh Bumi. Bermakna wasiat ini akan ditarik balik. Wahahahhahaha.....

P/S: Wasiat ini hanyalah sekadar bahan guraun dan bukanlah btol2. Kalau korg sauk sume bende nih..abeh aku nk gune ape??


Yang Diperakui,

Koje Soulfly


Bibliography:

Digg it StumbleUpon del.icio.us

16 Komen Pedas:

ms. juliet said...

peninggalan untuk saye?

dilla molly said...

aku???

.LALa. said...

nak2 jgk!!

Koje said...

ms.juliet: xde la awk....harta sy xbyk.....

Koje said...

dolly: pon xde jgk....harta xckup da....hahaha

Koje said...

lala: nnt aku try r crik pinggan mangkok aku..aku bg kt ko...wahhaha

ms. juliet said...

takpe. sy nk 1 tu je.

Koje said...

awk nk satu ape??

ms. juliet said...

satu tu la.

Koje said...

ms.juliet: yela...yg satu tu ape?? nnt kalu awk amek pon sy nk gune spe pnye plak??

ms. juliet said...

hahahaha. okay, takpe.

Koje said...

klu share bleh x??

ms. juliet said...

share? boleh!

Koje said...

so...kite share jek la eh??

ms. juliet said...

^_^

Koje said...

^_^

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint