October 20, 2010 Surat Untuk Housemates

Kehadapan housemate2 aku sekalian,

First of all, aku ingin mengucapkan selamat berjaya untuk mengharungi saki baki kehidupan korang kt umah sewa ni. Berdasarkan ranjau, rintangan, road block, jalan zig-zag dan ketika segerombolan kambing Pak Atan(Laici, 2010) yang melintas kt umah sewa kita ni.

Juga masalah lain seperti kekerapan ketiadaan air untuk berak, mandi dan mengambil sembahyang juga masalah yang paling latest sorang brader datang umah sewa kita mcm tonto along mintak menjelaskan bunga, daun, pucuk paku, ranting kepada abang sulung mereka. Sebagai amaran beliau turut menampal surat berkaler darah kat dahi aku serta bertindak memotong elektrik rumah kita ni. Haaa...takot kan?? Brader tersebut telah diarah kan oleh TNB memotong bekalan letrik kt rumah kita ni. Tapi nasib kita baik sebab ada solution sementara itu masalah lektrik ni. Menurut sumber, tuan rumah sudah diperjelaskan tentang perkara ini dan dengan lincah nya pergi menyelamatkan kita semua.

Tapi…..TAPI!!!!(nada yang semakin tegas) apa yang aku hendak tekan kan kt sini iaitu…..si lembu mana berak kt toilet xbasuh tu??? Bukan sekali, bukan dua kali, dan juga bukan tiga kali, malahan sudah berkali2 aku jumpa lebihan coklat tu dalam mangkuk tandas. Sebelum aku buat sup bg korang makan, bawak2 lah bertobat. Kalau aku dapat tangkap sape yang buat perangai tu, memang aku sula ngn mop lantai.Biar sebulan xberak. Baru korang tau. Kepada housemate laen yg xde blog dan fesbuk. Sila beri perturungkan surat ini kepada mereka yang lain. Tangan aku dah ready ngn mop lantai ni.

Consider la sket bro, tu tandas kite kongsi ramai2. Kapal Karam Laici Walia ada menyebut sewaktu PC Fair kt Arau, when you sharing, you must be caring. Sekian.

Saksi,

Koje Soulfly

Digg it StumbleUpon del.icio.us

12 Komen Pedas:

dilla molly said...

ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...

Cik Atul said...

print la. kasi sorg 1 copy. bru diorg dpt pesanan penaja ni. eeeuwwwwww!

Koje said...

dolly: gelikan??? haaa....org yg tgk ni lg geli kut....hahhaha

Koje said...

ms.juliet: xyah....print trus tampal kt tandas.....

Zaid said...

Aku tidak bersalah. Aku berak dengan penuh tanggungjawab.

Nama Baru said...

haha.. sedeyh jer pesanan penaja nie huhu

kamuS said...

pengotor la dak umahh ang~ yerkkkkk....

Koje said...

zaid: konpem bukan hg...

Koje said...

nz: sedey ke?? mara kut....

Koje said...

kamus: eeee...xlayak digelarkan bdk umah aku kut....

Remy 10 said...

wa tau sape bro.haha.cilake btol lah.

Koje said...

kasi sula la sama dia....bia setahun dia xleh berak....bru dia tau langit tinggi ke rendah...

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2010 .Kisah Penglipurlara.
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint